Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2012 18:13 - Ботев Пловдив - калпави футболисти или слабо спортно-техническо ръководство
Автор: georgibojev Категория: Спорт   
Прочетен: 1350 Коментари: 0 Гласове:
2



     Слабото представяне на Ботев Пловдив в тазгодишния шампионат, някои го определят като издънката на Б-източна група.
     Аз съм превърженик на Ботев Пловдив откакто се помня.
     Гледал съм златното поколение на Ботев, радвал съм се на шампионската титла, виждал съм и хубаво и лошо, но такова безволие, такава незаинтересованост, такова безличие, такъв жалък Ботев не съм виждал.
     Погледнете само двубоите с Лудогорец и Спартак Варна и приказките са излишни.
     И както е казал един привърженик:
     - Аз обичам Ботев Пловдив, Аз се радвам, милея и страдам с Ботев.
     Когато Ботев играе, цялата ми мисъл и съзнание са съсредоточени в играта на Ботев - пея, викам, скачам, радвам се, ядосвам се, преживявам.
     Да, така е с хилядите привърженици, които обичат Ботев.
     - Да, Ботев Пловдив е велик отбор, по-велик и от Левски и от ЦСКА, и от Славия, и от Лудогорец, и от всеки друг отбор в България.
     Публиката обича Ботев и е на ниво, пълни стадионите и подкрепя играчите.
     Ботев Пловдив има собственик, който също е на ниво и не жали средства за заплати, поддръжка и реклама, играчите са осигурени за всичко.
     И въпреки това Ботев е зле в класирането на източната Б група.(Че ако Ботев не влезе сега в А група, догодина ли ще влезе, когато двете Б групи са обединени.)
     И кой остана тогава:
     - Играчи
     - Спортно-техническо ръководство
     Да, има нещо сбъркано на стадион Христо Ботев, има объркани неща в управлението на жълто-черния клуб. Появиха се информации за финансови злоупотреби.
     Поставя се въпроса, играчите ли са виновни или ръководството не става?
     Гради се нов отбор, а не се използват младите играчи.
     Няма желание, няма непримиримост, редува се на приятелски начала.
     Назначават се треньори, които не милеят за Ботев.
     Извода е един: необходима е твърда ръка, както в отбора, така и в ръководството, която да овладее ситуацията, иначе язък и за собственика, и за хилядите привърженици на Ботев Пловдив.


Тагове:   пловдив,   футбол,   отбор,   мач,   ботев,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: georgibojev
Категория: Политика
Прочетен: 208330
Постинги: 78
Коментари: 158
Гласове: 65
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031