Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2011 18:57 - Бойко Борисов и неговите ......
Автор: georgibojev Категория: Политика   
Прочетен: 1937 Коментари: 3 Гласове:
2



     Г-н Бойко Борисов се слачи като човек от народа. Той говори по народному. Изреченото то него, обаче, не се изчерпва само със живописния език, то съдържа истини за живота и политиката. Истини, които понякога разсмиват, но понякога и обиждат.

Созопол, юни 2011

„Мойте [кучета] са страхотни, но са точно като българите - трябва здраво да се държат”.

 

18 ноември 2010, пред журналисти

„Това да мачкаш Цветанов е все едно с голо дупе таралеж да мачкаш.”

 

Август 2007

„Аз съм фонтанът, Сергей Димитриевич - падащата баня отсреща” – на откриването на фонтана пред банята в Банкя.

 

Юни 2011

„... вече съм се променил и изкривил. Преди ми беше най-любимо да отида на мач на "Левски" на "Герена". По къси гащи и да люпя семки. Сега вече въобще не ми се ходи там. Ето това вече в мен е пречупената нормалност” - интервю за в. "Труд" по повод рождения му ден

 

Януари 2011

„Всеки се радва, когато началникът му е зле” - пред Медиапул.

Интервю за в. „24 часа”

„Аз моята история съм я написал, та написал… От мен зависи да направя председател на парламента, премиер. Под нулата съм тръгнал. Това никой не може да ми го вземе. Гледах днес от балкона на парламента и отчетох, че самичък съм направил толкова много. Самичък. Цяла партия. Апарат огромен.”

 

Януари 2010 в Берлин

"За първи път сега се пропукаха организираните групи и пропяха в арестите или споделиха с нас в арестите и отидоха и посочиха трупове. Ние в момента разкриваме поръчкови убийства. Отиват и показват: "Ей тука в тая ливада има труп, ей тука някъде го копахме". Колегата Цветанов с един багер копае и вади трупове!"

 

Януари 2010 в Берлин

"Не искам нито хубавото, нито лошото от другите. Искам да носиме цялата отговорност ние сами и българите да знаят: ако сме добри - това сме ние. Ако не - такива шменти-капели като предишното правителство няма!"

 

И пак в Берлин

"Ние слагаме кепенците на всичко. Отваряме-затваряме, докато можем!" - по повод корупцията в България, януари 2010 година

 

2006 година

„При този парламент и при това правителство, дори да стана президент, ще съм в хватка, в която нищо няма да мога да направя. Защо тогава да жертвам основната си фигура - тоест аз, за нещо, което няма да промени живота на хората” - пред в. ”Стандарт”

 

2004 година

„Непрекъснато говорим на полицаите да бъдат вежливи, любезни, внимателни. Да помагат на възрастни дами и на деца. И наистина повечето го правят. Но тежкото ежедневие им се отразява зле… Дъжд, сняг, жега - те са на улицата и стоят по 5 часа. После ги пращаме на друго събитие. И накрая някой го среща и го пита колко е часът и полицаят му удря един шамар” - пред в. “Стандарт”

 

2003 година

„Когато всичко зависи само от личното желание, а не от системата, се получава смешната история такива като мен да ги обявяват за герои, за борци на справедливост, за Индже войвода. Може ли такива смехотворни неща за 21 век?” - пред в. „Труд”

 

2002 година

„Държавата в момента е на ръба. Или ще тръгне напред, или ще се върне обратно” - пред в. “Стандарт”

 

Юни 2011

„Нито ме интересува дали някой ми вярва, нито пък ще седна на някого да се обяснявам. Ето, качете се горе в спалнята и разгледайте. И ако намерите едни гащи, или една женска дреха, или нещо, кажете ми “Хасан” - интервю за в. "Труд" по повод рождения му ден

 

Юни 2011

„Преди да имам рожден ден ми беше любимото нещо. Аз си правех рождените дни в НДК горе. Има ли по-хубав ден от тоя? Идваха всички. А сега вече не искам никого да виждам!” - интервю за в. "Труд

 

Юни 2011

„В понеделник не се бръсна, не си режа ноктите и не давам пари. Открай време е така... Има неща, които не се правят. Ако черна котка ми мине път, се въртя три пъти и тогава минавам... ако съм с колите, им казвам върнете се и да минем по другата улица. Мине ли черна котка - завиваме обратно!” - интервю за в. "Труд

 

Юни 2011

„Молитва не знам. Макар че сега от толкова откривания (започва да се смее) вече знам наизуст: “...На овчи порти се намира къпалня по еврейски наречена Витезда” (Евангелие от Йоан 5:2, бел. ред.). Мога да я изкарам цялата като поп. Ами да, толкова пъти съм го слушал вече, че даже последния път на Данчето Фандъкова й го рецитирах в ухото и тя жената се стресна...” - интервю за в. "Труд

 

Юни 2011

„Щем не щем, в историята няма как да ни прескочат. Важното е да остана с добро име. Мисля, че с това, което строим и ще построим, ще останем в историята. Хората, които минават по “Люлин”, като се знае, че това беше абсолютно провален проект, за който ние...” - интервю за в. "Труд

 

Януари 2011

„Не виждам нищо лошо да се подслушват министри, вицепремиери и шефове на агенции. Който премиер е имал доверие на всичките си министри, винаги е бил подвеждан. Министрите трябва да работят така, все едно са слушани и гледани” - интервю пред Би Ти Ви

 

Януари 2011

"Министрите нямат време да правят приятелства. Те са тук за 3-4 години и трябва да работят на максимум. Аз не искам от тях да се обичат. Искам вицепремиерите да се мразят, да са скарани, за да е сигурно, че никой и от никъде да покровителства нищо" - интервю пред Би Ти Ви

 

Май 2011

"Чета в пресата, че нашите лекари се търсят в чужбина. Министър Игнатов да прецени и да предложи – дали когато държавата години наред дотира един студент, след това той трябва да стане и да си замине, без да има никакъв ангажимент към тази държава. Тогава защо ние дотираме? Ние на практика вадим от парите на данъкоплатците, за да подготвяме специалисти за друга държава" - на форум в София

     Аз не знам дали един премиер трябва да говори с такъв език, но щом народа го харесва, значи трябва да е така. Какъвто е езика, такъв е и народа.





Гласувай:
2



1. анонимен - pipinana
25.07.2011 19:12
i razbira kojto jelae
цитирай
2. анонимен - проблема ЛукОйл
28.07.2011 20:18
Поздравлявам правителството,поздравлявам лично БОЙКО БОРИСОВ за това ,че не се поддават ...да преговарят за нещо ,което е закон и всеки трябва да го спазва.Всички трябва да разберат истината,а именно , Лук Ойл смята България за разграден двор-в цял свят намаляват цените на петролните продукти,а те БОГОПОМАЗАНИТЕ ги увеличават.Сега трябват яки глоби и всичко което са откраднали от народа да отиде в бюджета на Б....Я .Бойко ,настъпвай ги,не спирай ...!!!!!
цитирай
3. georgibojev - володя
31.07.2011 17:01
боико ще издържи
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: georgibojev
Категория: Политика
Прочетен: 208960
Постинги: 78
Коментари: 158
Гласове: 65
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930